Supervisor Rica Hotels Contact Center – Rica Hotels hovedkontor
Til vårt nyetablerte Rica Contact Center, søker vi en supervisor med utpreget serviceinnstilling og salgsfokus.
Du vil være en del av Det Gode Vertskapet og bidra til at Rica Hotels har de mest fornøyde gjestene.
Arbeidsoppgaver
-
Lede den daglige driften av Rica Contact Center
-
Motivere og engasjere avdelingen til å arbeide mot felles mål
-
Skape gode resultater sammen med teamet
-
Andre administrative oppgaver
-
Ha løpende kontakt med våre hoteller
-
Booking av hotellrom
-
Skape mersalg
-
Levere i henhold til definerte mål
-
Supervisor følger rullerende vaktliste sammen med de øvrige i teamet, skiftarbeid mellom kl. 08.00 og kl.18.00 mandag-fredag.
Utdanningsnivå
-
Videregående skole
Personlige egenskaper
-
Du trives med å arbeide i et høyt tempo
-
Du har gode samarbeidsevner og lederegenskaper
-
Du er engasjert og har en positiv innstilling
-
Du har “egendrive”, godt humør og er en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
-
Du liker å jobbe med mennesker og er en god relasjonsbygger
-
Du er salgsfokusert og liker å levere gode resulater
-
Share.