– Det er en konservativ bransje med altfor mange standardløsninger, sier den nye direktøren, som drømmer om å utfordre dagens standardsalgsmetoder med helt andre, visjonære metoder.
I mange år var hun lykkelig bosatt i Sønderjylland, men da Tanja Elisabeth Andresen pakket kofferten og krysset Storebælt for å forfølge drømmen om en karrière innen service i København, fant hun et nytt hjem. Opplevelsesbransjen
Med Nordens største hotellkjeder på CV’en er Tanja Andresen klar til å bruke sin kreative tankegang og sitt massive, globale nettverk til å bringe verdens hjørner sammen, skape unike gjesteopplevelser og få ukjente destinasjoner på verdenskartet via sitt nye byrå ATTACH. Noe som ifølge Tanja Andresen mangler i bransjen:
– Hospitality-bransjen er notorisk kjent som en konservativ bransje med for mange standardløsninger. Vi lager en ny tilnærming til Full Service Representation med skreddersydde og nytenkende løsninger som passer til kundens varemerke. Vi skal ikke bare utføre – vi skal huskes, sier Tanja Andresen.
Et verdifullt nettverk
Bak det nyoppstartede byrået står et sterkt team av eksperter som alle bidrar på hvert sitt område til å skape individuelle opplevelser for kundene.
En av dem har stått i spissen for å føre en restaurant til den eksklusive grønne Michelin-stjernen; én legger strategien og knytter løse ender sammen; en av dem forteller historier som skaper bilder på netthinnen. Felles for dem alle er at de har beveget seg oppover fra gulvnivå til ledelse og med egne øyne opplevd både det svakeste og det beste bransjen har å by på. Dette er grunnlaget for å starte et byrå som hjelper hoteller og destinasjoner med kundereisen, opplevelsen og eksponeringen.
Internasjonale ambisjoner
ATTACH har internasjonale ambisjoner, og til tross for byråets svært korte levetid har de første kundene allerede meldt sin interesse for Tanja Andresens kreative visjoner og massive nettverk. Med en eksisterende portefølje på over 5000 europeiske kunder garanterer ATTACH nemlig betydelig internasjonal vekst og synlighet.
– Det har vært en livslang drøm for meg en dag å drive mitt eget konsulentbyrå og bruke min erfaring og kompetanse til å bringe mennesker sammen til fantastiske og minneverdige opplevelser over hele kloden. Det er en stor ære for meg å se denne overveldende interessen som vi allerede nå opplever, og jeg gleder med voldsomt til at reisen begynner for alvor, sier Tanja Andresen.
Om Tanja Andresen
Tanja Andresen har mer enn 20 års erfaring i opplevelsesbransjen og daglig hotelldrift. Etter å ha representert over 200 hoteller i Norden er hun et kjent ansikt i bransjen – både lokalt og internasjonalt. Hun er ekspert på nordiske destinasjoner og den naturlige bæredyktigheten som Skandinavia kjennetegnes av.
Tanja har mottatt flere utmerkelser. Blant annet «International Leading Sales Professional» og «President Award» hos Scandic Hotels – en utmerkelse som er basert på omsetning samt lidenskap og engasjement for bransjen.
Tidligere har hun undervist elever på Hotel- og Restaurantskolen for å inspirere dem til å levere service i verdensklasse og for å vise dem hvor langt man kan nå hvis man er målrettet og dedikert.