NCL tilbyr cruise til mer enn 300 destinasjoner på vakre og fascinerende steder rundt om i verden. Når du først er der, er det eneste kundene dine trenger å gjøre å pakke ut kofferten en gang i fred og ro i kabinen og begynne å nyte de uendelige fordelene ved å bli kjent med tilværelsen om bord på NCLs skip: Føl brisen fra havet, oppdag isbreer, la deg selv bli revet med av fjellenes uendelighet og utforsk ekstraordinære territorier i skjulte hjørner som du aldri ville ha forestilt deg. Det er mange grunner til at denne premiumflåten, kåret for 14. gang på rad til Europas ledende cruiserederi ved den prestisjetunge World Travel Awards (www.worldtravelawards.com), er det ideelle valget for dine kunders ferie så vel som for deg som reiseagent. Og her er de viktigste:
1. NCLs Feel Free-filosofi
Forpliktelser blir igjen hjemme og på kontoret. Når du skal på tur vil du føle deg fri, gjøre ting i ditt eget tempo. På et NCL-cruise erfarer du hvordan det er å nyte en ferie uten middagsreservasjoner, rutetider eller kleskoder. Vruiset tilbyr maksimal frihet og fleksibilitet samt et enormt utvalg av aktiviteter å velge mellom, takket være Freestyle Cruising.
2. Freestyle Dining: Et bredt utvalg av restauranter
Mens du seiler verden rundt vil smaksløkene dine reise gjennom ulike kulturer med tradisjonelle og sofistikerte internasjonale delikatesser fra hele verden, fra japansk teppanyaki til autentisk amerikansk biff og franske fireretters menyer. Alt ferskt tilberedt. I tillegg tilbyr Freestyle Dining fleksibiliteten slik at gjestene kan velge hvor de skal spise, når de skal spise og hvem de skal spise med, takket være fraværet av faste spisetider og forhåndsarrangerte sitteplasser.
3. Underholdning fra Broadway og West End
Hvordan fortsetter du en kveld ombord på NCL-flåten etter en deilig middag? Du kan starte kvelden med en drink på de eksklusive utendørspromenadene “The Waterfront” eller “Ocean Boulevard”, som er omkranset av restauranter og barer. Etterpå kan du nyte en original Broadway- eller West End-musikalproduksjon som “Kinky Boots”, “The Choir of Man”, “Footloose” eller “Priscilla, Queen of the Desert” – og danse hele natten på “Social Comedy & Night Club” “.
4. Fra adrenalin til total avslapning
Det finnes utallige fritidsmuligheter for å skape den ideelle ferien om bord. De mer vågale kan teste sine grenser på taubanen høyt over åpent hav eller på vannparkens sklier (noen løper til og med over kanten av skipet, så gjestene bare ser havet nedenfor). Adrenalinnivået stiger også på de eneste e-kartbanene til sjøs. De som foretrekker hvile og avslapning kan se frem til Wellness XXL. Det er mer enn 50 behandlinger tilgjengelig å velge mellom i Mandara Spa, samt skipets egne termiske suiter som okkuperer opptil mer enn 2.000 kvadratmeter, med badstue, dampbad og vitalitetsbasseng.
5. Skip og reiseruter rundt om i verden
NCL seiler med sine snart 19 livsstilsskip til alle kontinenter i verden. I 2022-24 har de flere skip enn noen gang før i Europa, inkludert nye Grønlandscruise fra/til Reykjavik, første anløp i Lofoten og nye reiseruter med ombordstigning eller ilandstigning i Haifa. Selskapet har økt de havneintensive reiserutene med mer tid til å utforske – noen med overnatting i havn. Høydepunkter inkluderer et Trans-pacific-cruise fra Tokyo til Seattle, «Fire & Ice»-cruise fra Honolulu til Vancouver og selvfølgelig cruisene om bord på den nye Prima-klassen. Fra august 2022 vil Norwegian Prima seile til Island, Mexico, Jamaica, Curaçao og Bahamas. Fra sommeren 2023 vil søsterskipet hennes, Norwegian Viva, seile med 9- og 10-netters reiseruter i Middelhavet, samt karibiske cruise fra San Juan/Puerto Rico.
6. Helse og sikkerhet om bord og i land
Med NCLs Sail Safe-program kan kundene dine cruise trygt med forbedrede helse- og sikkerhetsprotokoller og krav før cruise som prioriterer sikkerhet ved hvert trinn. Finn ut mer på ncl.com/safe.
7. NCL setter reisebyråene først
I ånden til sin Partners First-filosofi belønner NCL deg for din støtte, og jobber for åpen dialog for å øke både sin og din virksomhet. En av pilarene i NCLs forretningsfilosofi er å investere i DEG – reisebransjen. Det betyr å tilby de beste salgs- og markedsføringsverktøyene, ekspertveiledning og råd gjennom forretningsutviklingsledere og kontaktsenter samt pedagogiske arrangementer, og å være enkel å gjøre forretninger med ved å kontinuerlig forbedre systemer og prosesser.
Sales Support by NCL inkluderer nettplattformen Norwegian Central som gir deg tilgang til bookingsystemet Book Norwegian, nedlastbart markedsføringsmateriell på Marketing Headquarters, det virtuelle universitetet NCLU og registreringslenker for webinarer og roadshows – bare for å nevne noen av ressursene og lenkene tilgjengelig på nett. Sjekk det ut selv på norwegiancentral.com.
8. Attraktive tilbud og provisjoner
NCL har selvfølgelig jevnlige kampanjer med attraktive prisavslag eller merverdi for dine kunder. Som en del av Partners First-filosofien er bestillingsvinduer lange og tilbyr konsistens for å gjøre det enklere for deg å markedsføre. Finn ut mer om den nåværende kampanjen på ncl.com/promotions. Husk alltid å tilby kundene dine å bestille ferieoppgraderings-tilbudet Free at Sea, som gir kundene dine muligheten til å velge 2 pakker inkludert en drikkepakke, spesialmatpakke, WiFi-pakke, rabatt på landutflukter eller redusert pris for familie og venner (3./4. personer som bor i samme lugar, velg datoer) for kun en liten tilleggsavgift. Se de fullstendige betingelsene på ncl.com/free-at-sea. Oppgraderingsprisene for Free at Sea avhenger av lengden på cruiset og er fullt provisjonsberettiget! Viktig: Som en del av den nåværende kampanjen trenger ikke gjestene å velge 2 av pakkene, men motta alle 5 for den vanlige kostnaden.
I tillegg, bortsett fra en attraktiv individuell provisjon på cruiseprisen, mottar du også minst 10% provisjon på fly og 10% på overføringsarrangementer, samt gebyrer i tilfelle fullstendig kansellering av bestillingen. Og visste du at med NCLU Reduced Rate-programmet kan du jobbe mot rabatter på opptil 50 % for dine egne reiser med NCL? God læring på www.ncluniversity.com!
9. Tilgang til flyreiser via NCL Air
Når du bestiller flyreiser gjennom NCL, blir alle flypriser automatisk kombinert med flyplass/havn tur-/returtransport, pluss hotellnatt før cruise når det er nødvendig. Ved kanselleringer eller forsinkelser av fly vil NCL yte assistanse og ta seg av alternative ordninger. Alle bestillingskomponenter – cruise, flyreiser, overføringer og hotellovernatting før cruise ved behov – fra én enkelt leverandør sparer deg for tid og penger. Via NCLs online bookingmotor Book Norwegian og den integrerte plattformen NCL Air kan du velge mellom gjeldende konkurransedyktige priser, også fra regionale flyplasser (flybegrenset, tariffer kan ha betalings- og kanselleringsrestriksjoner), og vanlige priser som gir mer fleksibilitet – med full basis-provisjon på pakken. Som en del av den nåværende kampanjen mottar gjestene € 300 flybillettkreditt per person på alle 2022 Europa-seilinger unntatt Norwegian Star og Norwegian Prima.
Markedsføringsmateriell og reisebyrå-referansemateriale finnes i NCLs byråområde på www.norwegiancentral.com.
Informasjon om bestillingsalternativer er tilgjengelig for interesserte reisebyråer via e-post til [email protected].