Etter en prosjektperiode hvor Simen Opsahl har vært engasjert for å kartlegge mulighetene i det norske markedet med tanke på videre vekst, har MyCruise besluttet å ansette Simen Opsahl som salgssjef for den norske avdelingen.
– Simen har gjort en fantastisk jobb, og vi er veldig fornøyde med å få han ombord som en del av vår plan om å investere og utvikle oss i Norge, sier salgsdirektør Nicki Olsen.
– Jeg gleder meg til å komme i gang med å øke MyCruise sin tilstedeværelse i Norge og bli mer synlige i markedet. Det er mange som er reiselystne nå og som sitter klare til å bestille, sier Simen Opsahl.
– Samtidig vet vi at Nordmenn liker å booke sine reiser online, og enkelte turoperatører og reisetilbydere har hele 80 til 90 prosent av sine bestillinger online. Vi vil derfor videreutvikle vår unike online-løsning for det norske markedet og vil i løpet av Q3 kunne presentere en 100 prosent online-løsning med cruise, fly og hotell. Vi kan derfor tilby det bredeste utvalgte av cruisepakker på markedet når dette er på plass, samtidig som kundene kan kontakte oss via mail, chat og telefon om de ikke vil booke online, sier den nye salgssjefen for Norge, Simen Opsahl.
– Prosjektperioden har vist at det helt klart er rom for å utvikle MyCruise videre i det norske markedet, og at det finnes store muligheter for vekst. På grunn av den pågående pandemien har flere reisebyråer dessverre måttet avvikle eller nedskalere sin virksomhet. Vi ser derfor at det er rom for en utvidelse i Norge, og vi gleder oss til samarbeidet med Simen. Fra 1. september vil vi faktisk få vårt eget kontor i Møllerveien 4 ved Vulkan på Grünerløkka, hvor det vil være mulig å besøke oss, sier direktør Claus Jensen.