Sara vil fokusere på å styrke kjedens posisjon digitalt samt videreutvikle kjedens satsning på lokalt entreprenørskap og det å skape personlige hotellopplevelser og møteplasser. Sara har tidligere arbeidet i Telenor og Ving.
Sara skal blant annet arbeide med å styrke Best Westerns posisjon digitalt og med å tydeliggjøre Best Westerns unike satsning på privateide hoteller som tilbyr en personlig og lokal hotellopplevelse.
– Vi har en veldig positiv utvikling med nye hoteller, og gjennomfører store satsninger innen en rekke områder som vår digitale plattform, vårt varemerke og lojalitetsprogrammet. Det er derfor veldig hyggelig å ønske Sara velkommen, som er helt rett person til å lede disse satsningene i framtiden, sier Johan Michelson, Sverigesjef i Best Western Hotels & Resorts.
– Jeg ser fram til å bli en del av verdens største hotellfamilie. For meg handler det om å fortsette det framgangsrike arbeidet Best Western allerede gjør – å bygge kunderelasjoner i verdensklasse med en lokal twist. Vi kommer også til å jobbe med vårt digitale fotavtrykk med alle de spennende muligheter som finnes derute. Så hold øyne og ører åpne, sier Sara Hallsund.
Sara tiltrer sin rolle i Best Western den 19. mars 2018. Sara kommer nå fra Telenor der hun hadde stillingen head of marketing communication.