Dette sier juryen om Widerøe i sin begrunnelse: Kunden kom enkelt frem til riktig og vennlig kundebehandler som lyttet godt, hadde god produktkunnskap og ga gode løsninger.
De ble gjennomført til sammen 25 kundesamtaler med Widerøes kundeservice der kvaliteten ble vurdert.
– Vi er veldig glade for at Widerøe gikk seirende ut i konkurransen om Norges beste flyselskap på kundeservice sier Åsta Braathen, Salg og Markedsdirektør i Widerøe Flyveselskap AS.
– Dette er et resultat av en langsiktig satsning der Widerøe har satt stor fokus på å tilby best mulig kundeservice i forbindelse med booking, ved behov for endringer, ved uregelmessigheter og etter reisen hvis kundene har hatt behov for hjelp av noe slag, fortsetter hun.
– Dette er en stor hedersbevisning for alle medarbeiderne i Widerøe, både Widerøe Internet AS (WIAS) og medarbeiderne ute på flyplassene i Widerøe Ground Handling, som svarer kundene med så god kvalitet, avslutter Braathen.
– Jeg er glad, stolt og ydmyk overfor den fantastisk gode jobben våre dyktige medarbeiderne gjør, hele døgnet for våre kunder, sier Odd Langvatn, Administrerende Direktør i Widerøe Internet AS.