– Det har vært en tøff tid, men vi kom oss gjennom pandemien takket være innsatsen til alle våre fantastiske medarbeidere og partnere, sa en inspirert Torgeir Silseth fra scenen på Clarion Hotel Oslo i Bjørvika.
– Noen påstår at vi aldri kommer tilbake til 2019-nivået, men vi skal vise dem at de tar feil. For nå er vi back in business!
Med flere nye hotelletableringer i løpet av pandemien og en rekke nye hoteller på beddingen i tiden fremover, er Choice-lokomotivet i siget igjen.
– Det så mørkt ut i mars 2020, da alt stengte ned. I likhet med alle andre var heller ikke Choice rigget for en omsetningssvikt på 80 til 100 prosent. Men vi taklet krisen ved å stå sammen i stormen, og vi har lært av den. Nå skal vi feire at pandemien endelig ser ut til å gå mot slutten!
Og mye tyder på at det er grunn til en smule optimisme for hotellbransjen. Amadeus kunne nemlig understøtte Torgeir Silseths optimisme og melde at de gjennom sine bookingsystemer har registrert en økning i hotellbookinger hittil i november som ligger hele 22 prosent over tilsvarende periode i 2019.