Omsetningen økte med 28 prosent, mens passasjerveksten endte på 26 prosent.
Som forklaring på den sterke passasjer- og omsetningsveksten hevdes det i resultatrapporten at Ryanair har vært alene om å ikke legge på prisen som følge av høyere drivstoffkostnader, skriver Dagens Næringsliv. Dette er en av grunnene til at reisende har valgt lavprisflyselskapet foran andre.
Flyselskapet satser på fortsatt ekspansjon gjennom å åpne ytterliggere 46 nye flyruter i 2006.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket