Senest ut er en vingård i California som nå søker etter en person som i seks måneder skal blogge og twittre om sine opplevelser derfra. Tidligere har destinasjonsselskapet for Orlando, Florida lansert kampanjen Â67 Days of smiles in Orlando der et par skal bo i Orlando i 67 dager og dokumentere sine opplevelser til hele verden, via twitter, video, fotografier, sosiale medier og intervjuer. Mens Svenska Turistforeningen har gjennomført kampanjen ÂSveriges svenskaste jobbÂ, og akkurat ansatt personen som reiser gjennom Sverige i 60 dager for blogge og twittre om sine opplevelser.
Trending
- Amazon mot Perplexity: Rettstvisten kan få konsekvenser for reiselivsbransjen
- Nytt Travel News ute nå!
- Mastercard: Oslo blant europeernes mest populære julebyer
- Nord-Thailand: Opplevelser, velvære og tid til å puste
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Georgia satser på Norden
- Which? anklager lavprisflyselskaper for misvisende priser på håndbagasje
- Norge som reisemål mister verdier: reiselivsbransjen svarer på PWC-rapport