Dianne kommer fra lignende stilling i Qatar Airways der hun fikk hele organisasjonen til å bli datadrevet. Nå skal hun gjennomføre samme endring i Nordic Choice Hotels for å sikre gjestene en mer personlig opplevelse.
– Det er med stor glede jeg tiltrer i denne stillingen og starter arbeidet med å realisere og utvikle tilbudene til Nordic Choice Hotels. Personifisering, data og innsikt kommer til å være viktige nøkkelfaktorer fremover for vår datadrevne og kundesentriske gjesteopplevelse. Sammen med resten av teamet skal vi sørge for å levere de beste opplevelsene, skape magiske øyeblikk og garantere varige minner, samtidig som vi utgjør en forskjell for menneskene våre og planeten vår, sier Dianne Robillos, VP Personalization, Data & Insights i Nordic Choice Hotels.
Som VP Personalization, Data & Insights vil Dianne ha ansvar for å utvikle en datadreven måte å jobbe på, der målet er å øke gjestetilfredsheten og øke salget i selskapets egne kanaler.
– Diannes imponerende erfaring vil være en nøkkelkompetanse for oss fremover når vi skal utvikle tilbudet til gjestene våre. Hennes evne til å analysere og komme med innsikt til for eksempel våre 2 millioner Nordic Choice Club medlemmer vil kunne bidra til at vi tar det neste steget i vår strategi fremover, sier Carl Oldsberg, adm. dir. i eBerry, en del av Nordic Choice Hotels.
I høst har eBerry gjennomført interne rekrutteringer, der Nils Korsvoll fra årsskiftet vil gå inn i en ny rolle som VP Costumer Journey & Product Development. eBerry vil også til neste år rekruttere ytterligere en person i rollen som VP Marketing & Digital Sales.