Reiselivsstrategi for Trøndelag 2008-2020 fastslår at trøndersk reiseliv må gjøres mer tilgjengelig. Internett har blitt vår tids store markedskanal, og for trøndersk reiseliv er det svært viktig at Trøndelag framstår på en attraktiv måte i reiselivsportalen trondelag.com. Konkurransen om oppmerksomhet er stor ute i markedene, og det er viktig at trøndersk reiseliv er samlet om en Âhovedportal som profilerer regionen som reisemål på en helhetlig og attraktiv måte. For reiselivet i Nord-Trøndelag, som er preget av mange små bedrifter, er det spesielt viktig med fellestiltak for å i det hele tatt kunne ha mulighet til å bli synlig og nå ut til markedet, skriver Nord-Trøndelag Fylkeskommune.
Trending
- Norge som reisemål mister verdier: reiselivsbransjen svarer på PWC-rapport
- NBTA presenterte nytt innholdssamarbeid med Travel News
- Aer Lingus starter flyvninger mellom Dublin og Oslo
- Økning i norsk turisme til Frankrike
- Avinor melder om fortsatt vekst – våre naboer gjør det bedre
- Risk Outlook 2026 – en rapport om reiser og sikkerhet
- LOT Polish Airlines åpner to nye ruter fra Norge til Gdansk
- TUI med rekordresultat