Det vil være behov for omstilling, det er vi helt sikre på. Men hva vil være suksessfaktorene for de bedriftene som skal lykkes i det post Covid-19-markedet vi møter i tiden som kommer?
Vi inviterte et spennende panel for å diskutere hva de tror vil være områder som vil være viktige for å oppnå suksess i fremtidens marked.
Panelet besto av:
Elin Bolann
Elin er førsteamanuensis i reiseliv ved Institutt for markedsføring ved Høyskolen Kristiania i Bergen, hvor hun blant annet forsker på opplevelsesturisme og merkevarebygging av destinasjoner. I tillegg har hun flere tiår bak seg som toppleder i reiselivsbransjen
Bente Bratland Holm
Bente er i direktør for reiseliv i Innovasjon Norge, og har blant annet bakgrunn som administrerende direktør for Visit Oslo og direktør for Norway Convention Bureau.
Martin Firing Jørgensen
Martin er CEO for selskapet Foodback AS, og sitter i styret i mange selskaper. Han har hatt flere topplederstillinger tilknyttet reiselivsbransjen. Martin er også en investor som følger nøye med på både trender og spennende selskaper som dukker opp.
Jason Eckhoff
Jason er CEO og gründer av BusinessClass.com, som fokuserer på premium-segmentet innen reiser. Han er tidligere CEO og gründer av Restplass.no, og senere CEO for Reisegiganten som ble til gjennom fusjon av Restplass.no og Solfaktor AS.