– Det skandinaviske markedet er totalt vårt nest største market i Europa, etter Storbritannia. Det har fått oss til å øke vårt fokus og markedsføring i regionen, sier Eric Hamblen, administrerende direktør for Global Hospitality Marketing Link i en pressemelding. Kontoret kommer å drives av Mikael Svensson som utnevnt til Director of Sales Nordic Region. Området omfatter Danmark, Finland, Island, Norge, Sverige samt Baltikum.
Selskapet har 16 eiendommer i USA, og mener disse bør være godt egnet for det skandinaviske markedet. Og Hamblen mener de har funnet rett mann til jobben:
– Hans evne til å selge USA er enorm. Vi tror vi kan få gode resultater fra regionen med den økte fokuset og nye satsingen, avslutter han.
Trending
- Avinor melder om fortsatt vekst – våre naboer gjør det bedre
- Risk Outlook 2026 – en rapport om reiser og sikkerhet
- LOT Polish Airlines åpner to nye ruter fra Norge til Gdansk
- TUI med rekordresultat
- Europeiske flyselskaper leverer sterk lønnsomhet ifølge ny IATA-rapport
- De 10 største reisetrendene for 2026
- Indiske luftfartsmyndigheter griper inn mot Indigo – 1.000 flyvninger avlyst på en dag.
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.