Resultat før skatt sank imidlertid fra 420 millioner kroner i 2005 til 277 millioner i fjor, men det skyldes primært færre eiendomssalg.
Inntekt per tilgjengelige rom (revpar) økte med ti prosent i 2006. Økningen er lik i alle landene, og belegg og snittpris trekker like mye opp.
Til Dagens Næringsliv sier Choice-eier Petter Stordalen at han er optimist når det gjelder utviklingen i år, men også at han er mer skeptisk når det gjelder årene videre.
I løpet av 2006 inngikk Choice kontrakter for 12 nye hoteller med totalt 2350 nye rom.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket