-Det er ikke til å legge skjul på at vi er spent på hvordan vår utbygging i Alta vil slå ut markedsmessig. Vi må selge nærmere 16 000 flere rom til neste år, sier Knut Sigurd Pettersen sjef i Rica Finmark til Altaposten. For å møte utfordringen skal Rica legge enda mer ressurser i arbeidet med å markedsføre produktet. – Vi har i lang tid jobbet på flere felt, og når det gjelder Vinter-Finnmark så føler vi at vi er på rett vei. Men at vi må forsterke innsatsen på salg og markedsføring er det liten tvil om, sier han.
Trending
- USA foreslår kraftig utvidelse av persondata innsamling gjennom ESTA
- Nytt samlet destinasjonsselskap i Møre og Romsdal
- Emirates lanserer Asia-pass
- Amazon mot Perplexity: Rettstvisten kan få konsekvenser for reiselivsbransjen
- Nytt Travel News ute nå!
- Mastercard: Oslo blant europeernes mest populære julebyer
- Nord-Thailand: Opplevelser, velvære og tid til å puste
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.