-Det er ikke til å legge skjul på at vi er spent på hvordan vår utbygging i Alta vil slå ut markedsmessig. Vi må selge nærmere 16 000 flere rom til neste år, sier Knut Sigurd Pettersen sjef i Rica Finmark til Altaposten. For å møte utfordringen skal Rica legge enda mer ressurser i arbeidet med å markedsføre produktet. – Vi har i lang tid jobbet på flere felt, og når det gjelder Vinter-Finnmark så føler vi at vi er på rett vei. Men at vi må forsterke innsatsen på salg og markedsføring er det liten tvil om, sier han.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket