Kostnadsreduksjoner og marginforbedringer er ifølge administrerende direktør Thomas Havnegjerdes årsaken til resultatveksten, skriver Dagens Næringsliv.
Flere passasjerer har også bidratt til å øke omsetningen med om lag 11 prosent.
For å ta hånd om passasjerveksten videre er investeringer i nytt materiell til vurdering.
– Det er ingen prekær situasjon, men med en leveringstid på rundt tre år for nye vogner, må slike ting planlegges i god tid, sier Havnegjerde til avisen
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket