Kostnadsreduksjoner og marginforbedringer er ifølge administrerende direktør Thomas Havnegjerdes årsaken til resultatveksten, skriver Dagens Næringsliv.
Flere passasjerer har også bidratt til å øke omsetningen med om lag 11 prosent.
For å ta hånd om passasjerveksten videre er investeringer i nytt materiell til vurdering.
– Det er ingen prekær situasjon, men med en leveringstid på rundt tre år for nye vogner, må slike ting planlegges i god tid, sier Havnegjerde til avisen
Trending
- USA foreslår kraftig utvidelse av persondata innsamling gjennom ESTA
- Nytt samlet destinasjonsselskap i Møre og Romsdal
- Emirates lanserer Asia-pass
- Amazon mot Perplexity: Rettstvisten kan få konsekvenser for reiselivsbransjen
- Nytt Travel News ute nå!
- Mastercard: Oslo blant europeernes mest populære julebyer
- Nord-Thailand: Opplevelser, velvære og tid til å puste
- Bare fire uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.