«Styret mener selskapets posisjon og kompetanse på internett kan nyttiggjøres innenfor andre virksomhetsområder og bidra til å skape merverdier for selskapet», heter det i innkallingen, og styret lister opp en rekke forlokkende muligheter.
Typiske virksomhetsområder kan være knyttet til:
Bilutleie
Hotellutleie
Salg av taxfree-varer
Finansieringsvirksomhet
Kortutstedelse
Betalings- og kredittjenester
Alle disse virksomhetsområdene skrives nå inn i Norwegians formålsparagraf, om styret får det som det vil på generalforsamlingen. De fleste Norwegian-billettene selges over internett. I mars ble 85 prosent av billettene solgt på nettet. På Norwegians nettsider kan man allerede i dag bestille hotellrom og leie av bil, skriver e24.no
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket