Flyselskapet har gjort seg fortjent til den lite hyggelige tittelen etter at konsernet har vært i 90 streiker med ansatte i Skandinavia de siste ti årene. Bookingavdelingen til SAS Sverige ble nedringt av fortvilede svensker igår. Flyselskapet måtte kalle inn ekstrapersonell som i tillegg jobbet overtid for å klare av telefonstormen. Med den overhengende streikefaren fikk passasjerer på de svenske innenlandsrutene tilbud om å booke om sine billetter, men ingen løfter om pengene tilbake. Også hos konkurrentene til SAS var det høy temperatur. Blant annet hos FlyNordic var ledelsen travelt opptatt med å sette inn ekstrafly på sine svenske ruter.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket