FlyerTalk er en internasjonal organisasjon med mer enn 600 000 forretnings- og fritidsreisende som medlemmer.
Seieren blant mer enn hundre ulike lojalitetsprogrammer betyr mye for Hertz.
– Dette er en stor anerkjennelse for Hertz og vårt lojalitetsprogram, sier Trygve Simonsen, administrerende direktør for Hertz i Norge.
– Mange av dem som reiser jevnlig er kjent med FlyerTalk, så dette blir lagt merke til både i USA og Europa. Med tanke på kommende sommer, og mange turister som trenger leiebil når de kommer til Norge, betyr anerkjennelsen ekstra mye,
– Vi jobber kontinuerlig med å forbedre Gold Plus Rewards basert på de tilbakemeldingene vi får fra våre kunder. I disse dager holder vi på med en ganske stor oppgradering for å sikre at Hertz også i årene fremover har det klart beste lojalitetsprogrammet, sier Simonsen.
I tillegg til et solid lojalitetsprogram er god tilgjengelighet og brukervennlige tekniske løsninger viktige satsningsområdene for Hertz i Norge.
– Vi satser knallhardt på tilgjengelighet og ny brukervennlig teknologi. I tillegg jobber vi med nye leiekonsepter i sentrum av de største byene slik at folk som bor sentralt ikke har behov for å eie egen bil, sier Trygve Simonsen i Hertz Bilutleie.