Grand Travel Award Sweden 2015 ble avholdt 11. februar ved Grand Hotel i Stockholm. En jury bestående av redaktører for reisemagasiner og sju representanter for det svenske reisebyrået valgte ut de nominerte fra alle kategorier. Pakkanan Winijchai, TATs direktør for de nordiske og baltiske landene, var til stede ved feiringen og prisutdelingen:
– Vi føler oss svært beæret som kan motta denne prestisjetunge prisen som et symbol på den spesielle tilknytningen det svenske folk har til Thailand. Thailand er et fantastisk land med mange perler, og jeg tror at konseptet thainess* appellerer og når ut til nesten alle turistene. Jeg er takknemlig for det dedikerte teamet jeg leder. Vi vil fortsette å inspirere turistene til å finne sine egne perler i Thailand med årets Discover Thainess-kampanje, sier Pakkanan Winijchai.
* Kjernen i Thainess eller thailandskhet er den unike thailandske holdningen om å ta seg godt av turister og deres ro, vennlighet og gjestfrihet. Disse egenskapene er fremtredende i thaikulturen og den thailandske livsstilen og bidrar til å skille landet ut og by turistene på noe helt unikt.