Gimnes er daglig leder i GimCom og kommunikasjonsrådgiver. Han har tidligere jobbet som redaktør i Kampanje, forlagsdirektør i SHF/Aller, kommunikasjonsdirektør i SOL og TVNorge og som journalist i VG.
 Dette er en utfordring som jeg gleder meg til. Vi er godt i gang med å jakte på de beste service-eksemplene her til lands. Det er mye godt å velge mellom, sier juryleder Gimnes.
Følgende personer får han med seg i juryen: Head of consumersupport i Kredinor Trine Lise Ness Grimstad, grynder og blogger AstridValen-Utvik, executive officer i The Thief Marcus Majewski, direktør i Hafslund Kundesenter Christina Endresen, grynder og blogger hos Cecilie TS CecilieThunem-Saanum, kreativ leder i MerEvent Bård Stokke, eier og daglig leder i Kulinariske Steder Silvia Jøhl Fartum, adm. dir. i Akerrestauranter Helene Skjenneberg, informasjonssjef i Oslo Taxi Lars Dolva og HSMAI-student Andreas Feiring.
ÂVi har en sterk jury med kompetanse i bredde og dybde. Vi har derfor høye ambisjoner om å finne vinnere som representerer eliteklassen innen service. Mange bidrag er kommet inn, men flere er på gang. Vi oppfordrer folk til å komme med gode forslag innen ulike kategorier knyttet tilservice, fortsetter Gimnes.
Service prioriteres høyere
Administrerende direktør Ingunn Hofseth i reiselivsorganisasjonen HSMAI gleder seg til juryering og etter hvert utdeling av priser.
 Vi er glade for å ha en meget sterk jury på plass. Vi er trygge på at vi får gode og vel fortjente vinnere. Service får en stadig høyere prioritering innen reiselivet bredt definert. Ja, stadig flere selskaper og organisasjoner velger å bruke mer ressurser på dette området. Fordi det er særdeles viktig, sier Hofseth.
 Vi vil presisere at kåringen gjelder for samtlige bransjer og næringer, ikke bare reiselivsnæringen, sier Hofseth.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 27.09.2012 klokken 20.00