I år samarbeider Travel News og HSMAI i å dele ut to prestisjetunge priser:
– Årets bransjepersonlighet
– Årets turistkontor
Førstnevnte deler Travel News ut på HSMAIs arrangement den 10. januar, den andre deler HSMAI ut på Grand Travel Award den 14. januar. Begge vinnerne er det Travel News og HSMAIs lesere som stemmer frem.
Du stemmer ved å skrive opp dine kandidater i en e-post å sende den til: [email protected].
Kort beskrivelse av prisene:
Prisen for Årets bransjepersonlighet skal gå til den personen du syns har promotert reiselivsbransjen best, eller har gjort størst innsats for den. Hvem mener du har utmerket seg i løpet av 2012?
Prisen for beste turistkontor i Skandinavia skal gå til det utenlandske turistkontoret du mener har gjort best innsats for promotere sitt land i løpet av det siste året. Vinneren skal kåres med vekt på de sju punktene det jobbes med under Serviceløft-kåringen og Fans of Good Service:
– Kundebehandling
– Tjenesteutvikling
– Medarbeiderutvikling
– Klagebehandling
– Fysiske rom og systemer
– Kommunikasjon
– Kundeopplæring
Jeg håper du vil bidra med din stemme!
Med de beste hilsner fra Travel News og HSMAI