Radisson med betydelig vekst i 2021

Radisson Hotel Group ser tilbake på et vellykket 3. kvartal 2021. Så langt i år har selskapet sikret over 50 hotellsigneringer og åpnet nesten 30 hoteller i EMEA.

0

Radisson Hotel Group fortsetter sin femårige, strategiske ekspansjons- og transformasjonsplan, som har bidratt til at selskapet raskere kan komme tilbake etter en utfordrende tid. Siden starten av pandemien har Radisson Hotel Group hatt en imponerende vekst med mer enn 250 signeringer over hele verden, inkludert 100 hoteller bekreftet sammen med selskapets partnere i Kina alene.

– Våre initiativer blir stadig mer relevante for våre gjester og partnere, og vi er takknemlige overfor våre eierefor deres fortsatte tillit til oss og våre varemerker. Vi kommer til å fortsette å skape enda flere positive muligheter for våre gjester og for våre eiere nå som reisebransjen sakte, men sikkert går mot lysere tider, sier Elie Younes, Global Chief Development Officer i Radisson Hotel Group.

Radisson Hotel Group sitt mål er fortsatt å bli det foretrukne valget for eiere, partnere og gjester. Siden starten av 2021 har selskapet signert mer enn 50 hoteller i EMEA. Viktige milepæler oppnådd i 3. kvartal 2021 inkluderer:

  • Åpningen av Radisson RED London Greenwich The O2, det første Radisson RED-hotellet i sentrale London
  • Sterk ekspansjon i Marokko med signering av syv nye hoteller, hvorav fire åpnet allerede i løpet av sommeren. Dette bringer Radisson Hotel Groups marokkanske portefølje opp til totalt 10 hoteller, og fastsetter selskapets strategi om å nå 15 hoteller i drift og under utvikling i landet innen 2025
  • Dobling av selskapets tilstedeværelse i Makkah, Saudi-Arabia, med nesten 1000 gjesterom og betjente leiligheter lagt ti li porteføljen i Thakher City
  • Signering av konsernets andre Radisson Collection-hotell i Sotsji, Russland, samt åpningen av to eksepsjonelle Radisson Collection-hoteller i Milano og i Sevilla
  • Rask global utvidelse av Radisson Individuals-porteføljen til mer enn 20 hoteller over hele EMEA på ett år siden varemerket ble etablert

I tråd med Radisson Hotel Groups mål om å redusere sitt karbon- og vann-fotavtrykk med 30 prosent innen 2025, øker selskapet nå også antallet grønne hoteller i sin portefølje. Ett eksempel er Radisson Collection Hotel, Magdalena Plaza Sevilla som er Spanias første LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) Hospitality Gold-sertifiserte hotell. 

Share.

About Author

Comments are closed.

Translate »