Det nettbaserte reisebyrået Reisefeber.no opplever at nordmenns interesse for å reise fortsatt er stor til tross for utfordrende tider. Stadig flere lar imidlertid prisen avgjøre reisevalgene. Å reise på en bestemt dato eller en viss helg er ikke lenger like viktig som å få den beste prisen, skriver Reisefeber i en pressemelding.
På bakgrunn av dette har Reisefeber utviklet en en ÂflyprisindikatorÂ, som de selv mener er et Âuvurderlig verktøy i jakten på billige reiserÂ. Den reisesugne kan velge om den vil se laveste pris per uke eller per måned. Foruten flypriser viser siden også en presentasjon av reisemålet og gir et tydelig overblikk over de produktene som tilbys.
– Det føles som riktig tidspunkt og det er veldig morsomt å lansere en ny, forbedret funksjon som gjør det enklere for våre besøkende å få overblikk over prisene, sier Susanna Björkén, markedssjef i Reisefeber Skandinavia.