Norwegian Reward er navnet på fordelsprogrammet som lanseres i går ble lansert i Norge, Sverige og Danmark. Fordelsprogrammet skal gi alle reisende i Skandinavia mulighet til å samle poeng.
På fullflexbilletter får man ti prosent og på lavprisbilletter får man to prosent såkalte ÂCashPointÂ. Ett CashPoint tilsvarer én norske krone. De opptjente poengene kan benyttes som hel- eller delbetaling på nye flyreiser, bagasje eller setevalg. Poengene kan brukes når man vil, og man trenger ikke å spare opp et visst antall poeng før de benyttes, informerer Norwegian i en pressemelding.
– Dette fordelsprogrammet er en ytterligere bekreftelse på at vi lytter til kundene og gir et godt og enkelt tilbud til samtlige kundegrupper, sier kommersiell direktør i Norwegian, Daniel Skjeldam.
Norwegian Reward vil bestå av de to programmene My Reward og Corporate Reward. My Reward er for enkeltpersoner – både på privatreiser og forretningsreiser, mens Corporate Reward er en elektronisk bedriftsavtale, der det er bedriften som enhet som opptjener poeng.
My Reward vil i Danmark og Sverige gjelde både for innlands- og utenlandsreiser. I Norge er det bestemt av myndighetene at opptjening av poeng kun er tillatt på utenlandsreiser.