Ifølge årsrapporten er det flere grunner til veksten. Kjeden har fått flere hoteller i Europa og Midt-Østen, inntekten per tilgjengelige rom øker og belegget økte fra 67 prosent i 2005 til 69 prosent i fjor.
Hotellkjeden ble solgt ut av SAS og børsnotert i fjor høst.
Trending
- Rekordhøy reiselyst gir Norge større muligheter i Europa
- LOT åpner ny direkterute mellom Tromsø og Warszawa
- TSA investerer milliarder i ny sikkerhetsteknologi – kan endre tre av flypassasjerenes mest kjente rutiner
- Norse utvider Thailand-satsingen fra Norge, Sverige og Storbritannia
- Kim Heiberg slutter i Go Nordic Cruiseline
- Bolt lar ansatte betale tjenestereiser med firmakort
- KLMs nye Airbus A350 får en uvanlig start – business class holdes stengt
- Flere selskaper bruker forretningsreiser for å tiltrekke og beholde ansatte