– Vi er i sjokk og svært skuffet, sier klubbleder Simen Wiull i Verkstedklubben til NA24 etter å ha mottatt budskapet om nedleggelsesvedtaket.
Han sier vedtaket var overraskende.
– Vi hadde et godt håp om at det skulle gå mot en utsettelse. Men slik ble det altså ikke, sier Wiull.
Han håper nå at SAS sitt konsernstyre omgjør dette vedtaket om to dager.
– Kampen er ikke slutt ennå. Vi gir oss ikke, sier Wiull.
Nå skal han sette seg ned sammen med de øvrige ansatterepresentantene for å finne ut av veien videre.
Trending
- Spenn bygger et nordisk poengøkosystem – ser nye muligheter etter Norwegians NLTG-oppkjøp
- Airbnb tester ny avbestillingsløsning – Sverige blant de første markedene
- Rekordhøy reiselyst gir Norge større muligheter i Europa
- LOT åpner ny direkterute mellom Tromsø og Warszawa
- TSA investerer milliarder i ny sikkerhetsteknologi – kan endre tre av flypassasjerenes mest kjente rutiner
- Norse utvider Thailand-satsingen fra Norge, Sverige og Storbritannia
- Kim Heiberg slutter i Go Nordic Cruiseline
- Bolt lar ansatte betale tjenestereiser med firmakort