På fredag kom pressemeldingen om at det internasjonale nettbyrået melder seg på byråkampen i Norge også. Imidlertid har nettsidene vært operative siden midten av november.
Et viktig element i satsingen er etableringen av et kundesenter med konsulenter som snakker det lokale språket. Nordmenn skal få svar på norsk, selv om senteret er lokalisert i Barcelona.
– I pressemeldingen sier dere at det skal komme en rekke nye tjenester i løpet av 2007. Hva er dette?
– Det kan vi ikke røpe ennå. Men det vil skje mye spennende, hevder Lizann Peppard i Expedias informasjonsavdeling.
– Hvor mye regner dere med å selge for i 2007?
– Vi vil ikke gi tallfestede salgsmål, men vi har aggressive ambisjoner, sier Peppard.
Trending
- EU fordeler over €600 millioner til grønn transport infrastruktur
- Google tar neste steg mot agentisk reisebooking
- Vil AI gi OTAer enda større kontroll over reiselivet?
- Explora Journeys lanserer kampanjen «The Effort of the Effortless» med global merkevareambassadør Jannik Sinner
- Nytt samarbeid gir elektrisk løft på Geirangerfjorden
- Emirates med nye halvårsrekorder
- Hertz forlenger samarbeidet med Norges Golfforbund
- Reisebrevet: Sveits-turismens sjarmerende hemmelighet