I tillegg vant selskapet gull i kategorien; Klagebehandling, og fikk hederlig omtale i kategorien; Medarbeiderutvikling.
 Vi er naturlig nok svært stolte over å bli belønnet med gull i den gjeveste kategorien. Dette viser at vi har gjort en del riktige grep, samtidig som det er svært givende at også andre i og utenfor bransjen anerkjenner det, sier Rune Feltman, adm. direktør for VIA Travel Norge.
Selskapet har satt fokus på service ved å utvikle medarbeiderne gjennom salgstrening, eget motivasjonsprogram, kvalitetsstyring og kampanjer for å redusere tap gjennom god og systematisert klagebehandling.
 Kundene oppgir våre totalløsninger, onlinesystem, profesjonelle kundebehandling og evne til å utnytte kundens reisebudsjett optimalt som hovedårsaker til valget av VIA Travel. Vi blir ydmyke av sånne tilbakemeldinger, men samtidig gir det oss økt tro på at det vi driver med både er riktig og svært viktig for våre kunder, sier Feltman.