Amadeus og Shiji vil utvide sin avtale for å fremme og legge til rette lisensiering og henvisning av hverandres best-in-class-løsninger, og tilby hotellverter et mer helhetlig end-to-end-portefølje. Dette inkluderer blant annet bransjeledende produkter som Shiji Daylight PMS, Infrasys POS, Amadeus HotSOS, Amadeus Delphi, Amadeus iHotelier og Amadeus Central Reservation System (ACRS).
Gjennom dette samarbeidet integrerer Amadeus og Shiji sine løsninger på en innovativ måte for å levere økt verdi til hotellbransjen og løse dagens utfordringer med fragmentering, tilkobling og personalisering. Den nye ACRS-infrastrukturen vil gjøre det mulig med enkel bildedannelse (single-image) integrasjon på attributtnivå, slik at ACRS kan bli hovedregistrering for inventar, priser og tilgjengelighet for rom- og ikke-romprodukter, og legge til rette for mer personlig gjestebasert salg og merchandising.
Nøkkelfordeler for hoteller
Samarbeidet er utformet for å støtte hoteller ved å:
- Tilby en integrert teknologisk verktøysuite. En komplett stack av løsninger som dekker driftssystem for eiendom (PMS), point of sale, sentralreservasjoner, salg og catering, og hotelloperasjoner med avanserte integrasjoner.
- Forbedre topline-salg gjennom gjestetjenester og personalisering. Ved å utnytte unik enkelbildeintegrasjon på attributt- eller romtype-nivå, kan hoteller utvide ACRS-mulighetene på alle tilgjengelige kanaler for å forbedre varepresentasjon og oppsalg.
- Strømlinjeforme leverandørstyring. Hoteller kan nå jobbe gjennom én leverandør for å få tilgang til alle kritiske teknologibehov, inkludert en enhetlig tilnærming til første linje-service og støtte. For eksempel gjør dette det mulig å lisensiere Shiji Daylight PMS via Amadeus og samle det med andre Amadeus-produkter, eller lisensiere Amadeus Delphi & HotSOS-sortimentet via Shiji og bundle det med Daylight PMS. Begge selskapene vil fortsette å operere individuelt, administrere sine tjenester og sikkerhet selvstendig, samt separat være vert for kundedata.
- Styrke global service og kontinuitet. Med Amadeus og Shijis kombinerte globale rekkevidde drar hoteller nytte av bred støtte og en sømløs opplevelse på tvers av markeder.
- Øke effektivitet og innovasjon. Ved å utnytte de mest avanserte løsningene og teknologiene på markedet i dag, kan hoteller konsolidere sine teknologipartnere og innkjøpskraft, og dermed få mer enhetlig støtte og service.
– Vi er begeistret for å samarbeide med Amadeus for å levere en global løsning som gir hoteller mulighet til å bruke banebrytende teknologi og sømløs støtte, kommenterer Kevin King, administrerende direktør i Shiji International.
– Dette samarbeidet sikrer at hoteller har tilgang til de mest avanserte verktøyene som er tilgjengelige, alt innenfor et fullt tilkoblet økosystem.
– Med denne alliansen redefinerer vi hvordan hoteller får tilgang til og bruker teknologi, sier Francisco Pérez-Lozao Rüter, president, Hospitality, Amadeus.
– Ved å samkjøre våre produkter og vår ekspertise med Shijis og tilby nye enkelbildeintegrasjoner, tilbyr vi en enestående løsning som adresserer historisk fragmentering og leverer det beste innen PMS, POS, CRS, salg og catering, og hotelloperasjons-teknologi.
