– Treffe et stort spekter av selgere/leverandører fra det meste av verden.
– Du kan forhåndsbooke møter, avtale møter på stedet og mingle og bygge nettverk.
– Tyskland er «Destination of the Year» og tilbyr et stort spekter av opplevelser og aktiviteter under arrangemenetet.
– Dessuten kan du delta på et frokostseminar med Malopolska regionen i Polen, med fokus på de kulinariske opplevelsene i Krakow-området.
– Spennende lunchseminar i regi av Tysklands Turistkontor og deres partnere.
– En bærekraftig lunch med et visst tysk preg.
– Et minglearrangement/after work med hyggelig og spennende innhold, med Lufthansa, regionen Wiesbaden og Henkell som vertskap, selvsagt inkludert litt mat/snacks og drikke.
Disse aktørene treffer du treffe på TravelMatch
– Ca. 80 DMC´s fra stort sett alle verdensdeler.
– Ca. 25 internasjonale flyselskaper
– Ca. 40 nasjonale og regionale turistkontorer.
– Et titalls hotellselskaper av ulik karakter.
– Dessuten fergerederi, attraksjoner etc.
Geografiske områder som er dekket på TravelMatch
– Europa, med et stort antall aktører som dekker de fleste land.
– USA med en rekke stater representert.
– Sør-Amerika med DMC for området.
– Midt-Østen med mange spennende destinasjoner.
– Asia med et godt antall DMC? S og turistkontorer.
– Afrika med flere land representert.
– Spennende øydestinasjoner i Karibbien, Det Indiske Hav og Stillehavet.
– Dessuten representerer jo mange flyselskaper og også noen hotellselskaper mer eller mindre hele verden gjennom det produktet de tilbyr..!
Viktige samarbeidspartnere på TravelMatch
– Tyskland som årets land.
– Avinor på vegne av flyselskapene.
– Expedia TAAP.
– Malopolska/Krakow med frokostseminar.
– En rekke flyselskaper som stiller med premier.