Hvem drømmer vel ikke om å helt uten problemer finne en taxi når man ankommer til et fremmed land – og dessuten vite prisen på forhånd? Takket være et nytt samarbeid med Karhoo, vil forretningsreisende som bruker Cytric Travel & Expense’s mobilapp ha all nødvendig informasjon rett i lommen.
Den nye Karhoo-integrasjonen gjør at Cytric-brukerne kan enten forhåndsbestille eller praie en taxi ad hoc i mer enn tusen byer verden over. Med tilgang til flere hundre ulike bilparker fra taxiselskaper og private transferselskaper, er utvalget enormt – og tilbudet utvides kontinuerlig med nye byer og destinasjoner. Og det beste av alt – de reisende trenger ikke å laste ned enda en app, alle disse ulike transportmulighetene er kun et par tastetrykk unna i Cytric Travel and Expense-appen.
De reisende kan enkelt sammenligne priser, biltyper (elektrisk, hybrid, etc) og forventet ventetid, for så å kunne velge det alternativet som passer best for dem. Dette vil hjelpe bedrifter med både å kutte kostnader, og å forbedre reiseopplevelsen for sine ansatte. En fremtidig versjon vil også automatisk koble kvitteringer for turen direkte til reiseoppgjøret, for de som benytter seg av Cytric Expense-løsningen.
– Vi leter alltid etter nye måter å gjøre Cytric Travel & Expense enda mer brukervennlig for våre reisende på. Vi vil at de skal ha alle muligheter rett i lommen. Partnerskapet med Karhoo tar oss et stort skritt videre mot å levere en virkelig a-til-å-løsning for våre forretningsreisende, sier Vasken Tokatlian, Vice President Partnerships and Alliances, Amadeus Cytric solutions.
– Det er få selskaper som har det globale nettverket av reisende og reiseselgere som Amadeus har. Derfor er vi svært glade for å jobbe med dem og Cytric Travel & Expense, og stolte over å kunne hjelpe Cytric-brukere til å lett finne ulike transportmuligheter, uansett hvor de reiser, sier Fedra Ribeiro, CEO hos Karhoo.
Dette er den foreløpig siste i en rekke av nylig annonserte nyheter fra Amadeus innenfor forretningsreiseområdet, og viser selskapets ambisjon om å skape en helintegrert løsning og opplevelse for forretningsreiser fra a til å. I mars annonserte Amadeus den nye integrasjonen av Cytric med Microsoft 365, som gjør det mulig for forretningsreisende å lett og effektivt dele reiseruter og andre reisedetaljer med sine kollegaer uten å måtte forlate de applikasjonene man jobber i på daglig basis, som Microsoft Outlook eller Microsoft Teams.