Under lanseringen lovet Sterling ytterligere satsing på Flesland, med flere ruter både innenlands og utenlands, men i stedet forlater selskapet nå flyplassen.
– Prisdumpingen fra SAS gjorde det i praksis umulig å drive ruten lønnsomt, sier Sterlings informasjonsdirektør Rulle Grabow Westergaard til Aftenposten.
SAS derimot hevder at de ikke har dumpet prisene, og forklarer de lavere prisene med økt kapasitet i form av flere avganger og større fly. Dette som følge av at man måtte bruke innleide – og større, fly etter at hele Dash 8 Q 400flåten ble satt på bakken.
Trending
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Vilja Reiser: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- AVIAREPS hedret som World’s Leading Airline GSA
- Qatar Airways utnevner ny CEO
- HEIMR Collection har ansatt Linnéa Gustafsson til Chief People Officer (CPO)
- Hit reiser vi til jul og nyttår
- Ving gjør comeback på TravelXpo
- Når AI blir hotellnæringens nye portvokter