– Gjennom dette året har vårt hovedmål vært å bygge et nytt nettsted og ny profil. Dessuten har vi etablert nye kontorer på cruisehavnen i Oslo. Vi lanserer nå den første versjonen av vårt nye nettsted, et cruisevarehus hvor kundene skal finne alt om cruise. Dertil kan man selv søke online og finne alt om skip og seilinger, sider Johnny Bråthen, daglig leder i Cruise.notil Boarding.no.
Forretningsideen er ikke ulik den Tor Johan Pedersen og David Malmberg hadde da de startet opp Wondercruises. Kun etter et pas års drift ble de slukt av Star Tour, på tross av at eget brand fortsatt gjelder, men nå mener Bråthen at markedet er klart for en ny uavhengig formidler av cruise.
– Vårt mål er å finne en god balanse mellom online bestillinger og godt gammeldags servicenivå med høyt kvalifiserte cruisespesialister. Vårt mål er ikke å være størst, det overlater vi til charterselskapene. Vårt mål er å være best blant spesialistene. Med denne satsingen har jeg en god følelse av at vi er på vei dit, sier han videre til nettstedet.