Finansavisen melder at driftsresultatet for Kilroy Norway endte på 10,6 millioner kroner i fjor og resultat før skatt på 11,3 millioner.
 Alle kan kjøpe billetter hos oss, men rundt 90 prosent av omsetningen står ungdom og studenter for, sier daglig leder Flavia Forster i Kilroy Norway til Finansavisen.
Hun mener at kunnskap og bred reiseerfaring hos de ansatte er grunnen til at butikkene i Oslo, Trondheim og Bergen har så godt grep om målgruppen.
 Jeg er sikker på at det ikke finnes større reiselyst hos noe annet byrå. Vi investerer også mye penger i studieturer. Det handler om kompetanseheving og -deling, sier Forster.
Til tross for ungdoms store nettkompetanse mener hun at fysiske butikker er en stor styrke.
 Langt under halvparten av vår omsetning kommer fra nettsalg. Når folk skal pakke sin egen reise på nett, spesielt jorden rundt, blir det ofte klabb og babb, sier Forster.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 26.06.2010 klokken 08.55