I Hurtigruten får hun ansvar for markeds- og digitalstrategien, med særlig fokus på internasjonal vekst.
Warner har over 20 års erfaring fra internasjonal reiselivsbransje, blant annet fra Saga Travel Group, Abercrombie & Kent, Cox & Kings, G Adventures og Trailfinders.
– Vi er glade for å få Lisa med på laget i denne nye rollen. Hun har bred erfaring fra ledende reiseaktører og vil spille en nøkkelrolle i å styrke merkevaren vår og inspirere reisende verden over, sier Hedda Felin, konsernsjef i Hurtigruten.
Warner ser frem til å bygge videre på Hurtigrutens 132 år lange historie og bruke data, innsikt og teknologi for å løfte kundeopplevelsen.
– Hurtigruten er et unikt selskap. Målet er å være det naturlige valget for reisende som ønsker en mer personlig opplevelse av norskekysten, sier Warner.
Ansettelsen kommer etter sterke resultater i første halvår 2025 og markerer et viktig steg i selskapets satsing på innovasjon og vekst. I tillegg til de syv skipene som går i fast rute mellom Kirkenes og Bergen, tilbyr Hurtigruten reiser til Nordkapp og Svalbard gjennom selskapets signaturkonsept.
Mer om hurtigruten finner du her.
