I en pressemelding uttaler Qatar Airways Group Chief Executive Officer, Engr. Badr Mohammed Al Meer:
“Hos Qatar Airways går vi lenger enn å bare imøtekomme kundenes forventninger – det handler om å forutse deres behov og skape opplevelser som resonerer på et personlig nivå. Lanseringen av denne nye merkevarekampanjen er et ekte bevis på dette og vår filosofi om å tilby uforlignelige kundeopplevelser.”
Qatar Airways Chief Commercial Officer, Thierry Antinori, la til:
“Med banebrytende AI-teknologi, som ikke er sett andre steder i flyindustrien, viser vår siste kampanje ikke bare den innovative ånden som driver vårt merke, men også vår kundeorienterte tilnærming. Dette hjelper med å forvandle hver reise til et eventyr. Når alt kommer til alt, er det ingen grenser for hvor langt en drøm kan ta deg.”
Qatar Airways Senior Vice President for Global Marketing & Corporate Communications, Babar Rahman, uttaler:
“Med denne siste kampanjen har vi klart å fange vår visjon som en bransjeleder innen innovasjon. Å skape en engasjerende merkevareopplevelse, der alle kan være stjerner, har gjort det mulig for oss å skape unike personlige forbindelser med vårt publikum og sikrer at hvert øyeblikk blir virkelig uforglemmelig.”