Jamaica Tourist Board har utnevnt PRM Global Group som sin nye britiske representant for forbruker- og handelskontakt for å øke merkekjennskapen i markedene i Storbritannia, Irland og Norden.
Sammen har de to organisasjonene til hensikt å gi unike transformative opplevelser til reisende som søker et pusterom fra hverdagens monotoni, gjenopprette følelsen av nysgjerrighet i verden og la dem føle seg som sitt beste.
– Vi er sikre på at dette partnerskapet vil holde Jamaica friskt i minnene til forbrukerne når vi går fra bedring til vekst etter pandemien. Gjennom engasjerende markedsførings- og kommunikasjonsaktiviteter vil PRM Global Group hjelpe oss med å vise frem og dele vår varme, gjestfrie, vittige og mer omfattende jamaicanske ånd. Vi er glade for å kunne ønske feriebesøkende velkommen som ønsker å være med på feiringen av kjærligheten og livet, og vi inviterer dem til å oppleve vår unike kultur, mat, musikk, fantastisk natur, spennende eventyr og velværetilbud, sier Edmund Bartlett, Jamaicas turistminister.
PRM Global Group vil utvide rekkevidden til JTBs nye «Come Back»-markedsføringskampanje som en del av dette samarbeidet. “Come Back” til Jamaica, opprettet for å gjenspeile den karibiske øyas livsenergi og gjestfrihet, oppfordrer besøkende til å gjenoppdage verdier som kan ha gått tapt før og under de overlappende krisene de siste tre årene. Inspirerende nysgjerrighet og tilknytning inviteres besøkende til å bli kjent med seg selv og vende tilbake til en sinnstilstand mer i harmoni med livets naturlige rytme, som Jamaica, som verdens hjerteslag, er unikt i stand til å gi.
– Vi er veldig glade for å jobbe med PRM Global Group for å øke merkekjennskapen i Storbritannia, Irland og Norden. Det britiske markedet har vist bemerkelsesverdig motstandskraft, med rekordnivåer av ankomster som forventes å overgå pre-pandeminivåene ved slutten av året. Vi tror at dette samarbeidet vil tillate oss å utnytte momentumet vårt og fortsette å posisjonere Jamaica som en av de mest unike og minneverdige feriedestinasjonene som er tilgjengelig, sier Donovan White, turistdirektør for Jamaica Tourist Board.
PRM Global Group vil også støtte veksten og utvidelsen av JTBs aggressive turismegjenopprettingsplan, som tar sikte på å posisjonere Jamaica som en av verdens ledende bærekraftige reisemål ved å øke bevisstheten om landets innsats for å akselerere bærekraft, for eksempel gjennom karbonreduksjonsstrategier, og å bygge motstandskraft og kollektiv kapasitet til fremtidssikre økonomier mot klimaendringer og naturkatastrofer.
– Vi er glade for å samarbeide med Jamaica Tourist Board. Destinasjonens distinkte personlighet og bransjeledelse når det kommer til kritiske bærekraftspørsmål er ekstremt inspirerende. Vårt reiselivsteam er glade for å utvide denne innsatsen og dele alt denne utrolige destinasjonen har å tilby med de britiske, irske og nordiske markedene gjennom strategiske PR-kampanjer som lover å levere genuin forbindelse og oppløftende opplevelser, sier Sofia Panayiotaki, Group administrerende direktør, PRM Global Group.