Brand USA, markedsføringsorganisasjonen for reisemål i USA, kunngjør at Brand USA Travel Week U.K. & Europe 2022 vil avholdes i Alte Oper i Frankfurt fra mandag 26. til torsdag 29. september 2022. For fjerde år på rad vil Brand USA samle representanter for reiselivsnæringen i USA og Europa for å diskutere framtidige bestillinger, utforske reiselivstrender og lokke flere turister til å besøke USA.
Med forrige års suksess friskt i minne tar man sikte på å samle mer enn 450 reiselivsrepresentanter og arrangere mer enn 3000 møter. Det er lagt opp til et program som vil gi deltakerne mulighet til å ta del i dyptpløyende markedsinnsikt fra markedsførere, strateger og ledere innen næringen og inspirere dem med fremtidsrettede og innovative arrangementer og foredrag. Sammen med Brand USA Travel Week U.K. & Europe 2022 lanserer Brand USA sitt første Brand USA Media Forum: U.K. & Europe, 26.–28. september 2022, og den andre utgaven av Brand USA CEO Summit: U.K. & Europe, 26.–27. september 2022.
Brand USA Travel Week U.K. & Europe 2022
Utstillere fra USA og innkjøpere fra Europa vil kunne delta i en-til-en-sammenkomster med nøye utvalgte motparter og i en rekke inspirerende arrangementer, nettverksbyggingsøkter og sosiale kveldssammenkomster. Innkjøpere fra land i hele Europa vil delta, inkludert Østerrike, Belgia, Frankrike, Tyskland, Irland, Italia, Luxembourg, Nederland, Danmark, Norge, Sverige, Spania, Sveits og Storbritannia.
Brand USA Media Forum: U.K. & Europe, 26.–28. september 2022
Mediaforumet er et nytt innslag i 2022. Forumet sparkes i gang mandag kveld, 26. september, og inneholder to dager med forhåndsavtalte en-til-en-møter onsdag og torsdag, hvor amerikanske PR-representanter vil kunne knytte bånd med europeiske næringslivs- og forbrukermedier. Forumet gir amerikanske partnere en mulighet til dele reisemålsnyheter, ideer til nye reiseinspirerte fortellinger og drøfte muligheter for å invitere reiselivsmedier til de forskjellige reisemålene.
Brand USA CEO Summit: U.K. & Europe, 26.–27. september 2022
Brand USA avholder sitt eksklusive program rettet mot næringslivsledere for andre år på rad, hvor ledere i Brand USAs medlemsbedrifter kommer til Europa for å fortelle om spennende nye muligheter i deres reisemål. I fjor trakk det samme arrangement et imponerende antall deltakere, inkludert reiselivsledere fra NYC & Company, Visit California, Destination DC, Visit Orlando, Lake Charles og Louisiana Office of Tourism, og ga dem sjansen til å knytte bånd med europeiske næringslivs- og forbrukermedier gjennom intervjuer, mediekonferanser og nettverksbygging.
– Innen 2023 vil vi se starten på en ny æra innen reiseliv, og Brand USA er fast bestemt på å være med på å definere dette nye landskapet i samarbeid med sine partnere. Vi ser fram til at våre medlemsbedrifter fra flyselskapene skal bygge opp igjen forbindelsene i Europa med nye ruter og økt kapasitet, finne tilbake igjen til sine partnere og styrke sine forretningsforbindelser og ikke minst bygge opp igjen kundenes tiltro og tillit til reiser over Atlanteren. Brand USA Travel Week U.K. & Europe 2022 vil utnytte kraften i denne utviklingen, og vi ser fram til å kunne ønske velkommen til Frankfurt i september, sier leder for Brand USA, Chris Thompson.
Påmeldingen til messen er nå åpnet for innkjøpere og utstillere og stenger 1. juli 2022. Påmeldingen for europeiske medier har ikke åpnet ennå, men vil kunngjøres senere. For å finne ytterligere informasjon om Brand USA Travel Week U.K. & Europe, inkludert en påmeldingslenke for innkjøpere, gå til BrandUSATravelWeek.com.