1 290 000 av disse er norske, men programmet har også et stort antall medlemmer internasjonalt.
– Vi er veldig fornøy med at fire millioner passasjerer har valgt å bli medlem av Norwegian Reward. Vi ser en stor medlemsvekst i nye markeder, spesielt i England og Spania, og fordelsprogrammet vokser med over 750 000 medlemmer hvert år, noe som tilsvarer 2000 nye kunder daglig. Lojalitet er viktig for oss og vi gjør alltid vårt ytterste for å gi passasjerene mest mulig valuta for pengene, sier Norwegian Reward-sjef Brede Huser.
I 2015 lanserte Norwegian Reward en rekke nye kundefordeler, noe som har gjort programmet mer fleksibelt for medlemmene. Hver gang medlemmer flyr eller bestiller hotell eller leiebil med utvalgte leverandører tjener de CashPoints. Disse kan brukes til å bestille flybilletter, helt uten restriksjoner.
– Norwegian Reward gjør det mulig for alle å tjene CashPoints, uansett hvor ofte de reiser. Opptjente CashPoints kan brukes når passasjerene vil, til hvilke produkter de ønsker, og alle våre seter er like tilgjengelige for de som betaler reisen med CashPoints, som for alle andre. Dette er helt unikt sammenliknet med alle andre lojalitetsprogrammer, mener Huser.