De tilbyr digitalbyrå- og webteknologi-tjenester som skal hjelpe Celebrity Cruises å markedsføre seg som et globalt og luksuriøst cruiserederi.
Celebrity Cruises valgte Accenture på grunnlag av deres ekspertise innenfor digital strategi, service og design, og interaktiv teklologiservice som inkluderer personlig tilpasning, digital markedsføring, integreringog mobilapper.
– Celebrity Cruises er kjent for å levere svært intuitiv service i et moderne og luksuriøst miljø på våre skip, og dette ønsker vi at alle våre digitale samarbeidspartnere gjør også, sier Lisa Lutoff-Perlo, president og direktør i Celebrity Cruises.
Accenture har lang digital erfaring etter å ha jobbet i flere bransjer, og har spesiell kunnskap innenfor reisebransjen.
– Accenture er glade for å ha blitt valgt til å hjelpe Celebrity Cruises redesigne den digitale kundereisen ved å finne nye og innovative måter å kommunisere med målgruppen på, sier Glen Hartman, administrerende direktør for Accenture Interactive i Nord-Amerika.
– Vi ser frem til å hjelpe Celebrity Cruises bevare kundene sine og øke tilfredsheten deres gjennom en integrert, brukervennlig og sømløs opplevelse.