Den årlige tildelingen ble avholdt lørdag 5. september 2015 på Sardinia i Italia, og anerkjenner reiseselskaper som leverer fremragende kundeopplevelse. Anerkjennelsene er stemt frem av reisebyråer og forbrukere over hele verden.
– Å motta denne prisen for åttende året på rad er et bevis på Norwegian Cruise Lines unike cruiseopplevelse, og vårt brede utvalg av spennende reiseruter, sier Christian Boell, administrerende direktør i Norwegian Cruise Line.
– Denne prisen er også en anerkjennelse av hele teamets harde arbeid og den friheten og fleksibiliteten NCL tilbyr kunden.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket
