– Det er ikke alltid like lett å finne utfluktsmuligheter når man bestiller selv. Et hav av tilbydere og useriøse aktører gjør det vanskelig for folk å finne de beste mulighetene. Det gleder oss at vi nå kan tilby våre utflukter til egne gjester og alle andre, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i TUI.
1200 utflukter i 30 land
Med 1200 utflukter og opplevelser tilgjengelig over hele verden har TUI forenklet prosessen ved å dele opplevelsene inn i seks ulike kategorier.
Go Active – For de som vil ha spennende utfordringer og være aktive i ferien. Her finnes aktiviteter som for eksempel dykking, sykkelturer eller safari.
Go Discover – Disse utfluktene fokuserer på natur, kultur og lokale serverdigheter. Eksempelvis pyramider i Mexico, naturopplevelser i Thailand og templer i Hellas.
Go Relax – Skreddersydd for de som vil ha eksempelvis avkobling på et spa, båtturer eller safari.
Go Shopping – Finn lokale skatter på markeder, småboutiques eller større kjøpesentre.
Go Out – Kveldsutflukter med mat, drikke og underholdning i fokus.
TUI Collection – Utflukter markert TUI Collection er utviklet for at gjestene skal få en ekte smak av destinasjonen de besøker. Her får man innblikk i lokale tradisjoner, kulturminner og serverdigheter.
Dette vil nordmenn oppleve på ferie
Idylliske øyturer, snorkling, grottebesøk og vinturer er mest populært blant nordmenn i sommerferien. Autentiske lokale opplevelser er også viktig for oss, går det frem av en pressemelding fra TUI..