Bladets abonnenter er hovedsakelig bussoperatører og reisebyråer. I 2007, i forbindelse med sitt 25 års jubileum, utviklet Robinson Scandinavia en ny profil og endret sin årlige reisekatalog for 2008.
Katalogen presenterer skandinaviske reiselivsprodukter på en helt ny måte som gjør det enklere å skreddersy reiser basert på kundenes behov og ønsker. Det var denne nye katalogen som ble kåret til årets innovasjonsprodukt.
 I det siste har det vært mye snakk om det i det hele tatt er vits i å trykke opp dyre kataloger når internett er en så å si gratis publiseringskanal. Vi valgte likevel å trykke opp kataloger også i år, men denne gangen med en ny vri. Det særegne med årets katalog er at den er laget i en slags vifteform.
Dette gjør at våre kunder kan skreddersy reisene på en helt ny måte, sier Tracy Robinson ved Robinson Scandinavia. Samtlige andre nominerte bedrifter var tyske, og det er derfor ganske enestående at en norsk innkommende reisearrangør vant denne prisen. Robinson Scandinavia er spesialisert i organisering av rundreiser i Skandinavia for utenlandske turister fra hele verden og omsetter for rundt 250 millioner kroner i året.
 Denne prisen er den beste reklamen vi kunne fått, og allerede nå vet jeg at både Robinson Scandinavia og Skandinavia som destinasjon får omtale i fagbladet i løpet av sommeren, sier Tracy Robinson stolt.