På fredag kom pressemeldingen om at det internasjonale nettbyrået melder seg på byråkampen i Norge også. Imidlertid har nettsidene vært operative siden midten av november.
Et viktig element i satsingen er etableringen av et kundesenter med konsulenter som snakker det lokale språket. Nordmenn skal få svar på norsk, selv om senteret er lokalisert i Barcelona.
– I pressemeldingen sier dere at det skal komme en rekke nye tjenester i løpet av 2007. Hva er dette?
– Det kan vi ikke røpe ennå. Men det vil skje mye spennende, hevder Lizann Peppard i Expedias informasjonsavdeling.
– Hvor mye regner dere med å selge for i 2007?
– Vi vil ikke gi tallfestede salgsmål, men vi har aggressive ambisjoner, sier Peppard.
Trending
- Peer Gynt Tours: Derfor deltar vi på TravelMatch i januar
- TAP Air Portugal innfører Premium Economy
- Oman’s wadier – unike fotturer og naturopplevelser
- November-fall for Widerøe
- Bare fem uker igjen: Grand Travel Awards 2026 nærmer seg.
- Eivind Roald: kommersiell finjustering, teknologisk løft og tydeligere kundefokus i Norse
- Smuglansering av SAS Holidays
- Virkes reaksjoner på budsjettforliket