Dette innebærer at reisebyråer som samarbeider med Amadeus får tilgang til Totalstays utvalg av over 165 000 hoteller på mer enn 10 000 destinasjoner.
– Vi ser med spenning frem til samarbeidet med Amadeus. Distribusjonen via Amadeus Hotels vil gi oss mulighet til å nå nye kunder, samtidig som vi kan gi eksisterende kunder økt effektivitet, sier Andreas Kvarnmalm, salgssjef hos Totalstay i Norden og de baltiske landene i en pressemelding.
Amadeus Hotels integrerer hotell fra flere ulike leverandører i én plattform. Hotellutvalget samles og vises i et standardisert format, noe som gjør at det er enkelt å raskt sammenligne tilgjengelighet, priser og alternativer fra de ulike leverandørene.
– Vi streber kontinuerlig etter å tilby kundene et komplett og mangfoldig hotelltilbud over hele verden, uavhengig av reisesituasjon. Det skal finnes et hotelltilbud som er relevant både for ferie- og forretningsreisebyråer, så vel som bedriftskunder. At vi nå kan tilby Totalstay i Amadeus Hotels, ser vi som svært verdifullt, sier Per Scherdin, Marketing & Portfolio Director hos Amadeus Scandinavia.
Amadeus Hotels tilbyr sine kunder tilgang til 690 000 unike hoteller, med innhold og priser fra hotellkjeder, uavhengige hoteller, represesentasjon-selskaper og hotel aggregators. Til sammen gir dette mer enn 2,2 millioner hotelltilbud over hele verden.
Amadeus’ hotelltilbud kan bookes via alle Amadeus-plattformer, bland annet Amadeus Selling Platform og via Amadeus webservices.
Om Amadeus
Amadeus er en teknikkinnovatør med løsninger og tjenester som knytter sammen hele reisebransjens økosystem – leverandører, reiseselgere og reisende – gjennom reisens alle steg.
Selskapet har mer enn 14 200 ansatte, over 70 lokale kommersielle organisasjoner, og har virksomhet i mer enn 195 land.
Hovedkontoret ligger i Madrid, samt et forsknings- og utviklingssenter i Nice, mens all operativ virksomhet håndteres fra et datasenter i Tyskland.
Amadeus har også region-kontorer i Bangkok, Boston, Dubai, Miami, São Paulo og Singapore.