Kampanjen bygger på ett visuelt grep med en todelt film og bilder der gjengjennelsen av familielivet og den utvalgte ferieboligen spiller en sentral rolle.
Dagene mellom jul og nyttår er den viktigste salgsperioden av reiser for sommeren og den 25 desember startet Sembos sommerkampanje med fokus på landene rundt Middelhavet. Kampanjen vil vise at du kan bo like bra som hjemme – men borte på ferie.
– Uansett om du og familien er hjemme eller på ferie så kommer dere til å være sammen, gjøre de samme men også forskjellige ting, og ha samme behov. Det er derfor viktig at ferieboligen passer deg og din familien slik at dere skal ha det bra, sier Aud J. Bengtsson, Head of Sales & Marketing på Sembo.
Bildene i kampanjen etablerer en visualisering av det vanlige familielivet både hjemme og borte på ferien. En refleksjon av målgruppens tankebilder som skaper en gjenkjennelse.
Kampanjen var i gang den 25. desember. Sembo markedsfører kampanjen i sine egne kanaler, kino, digitale kanaler og video samt annonser i de største avisene.