Fremtidens forretningsreiser dreier seg om innovasjon i global skala. Vår næring vil de neste ti årene formes av selskaper som kombinerer service, størrelse og lokal tilstedeværelse med innovative teknologiske løsninger, sier president Rob Greyber i Egencia.
Senior vice president Christophe Peymirat legger til:
 Gjennom oppkjøpet av Via Travel er Egencia posisjonert for å utfordre rammene for forretningsreiseindustrien, og tilby enda bedre service til dagens og morgendagens kunder.
Globalt nettverk
Med dette oppkjøpet har Egencia tilstedeværelse i 50 land over hele verden.
 Vi synes det er meget spennende å bli en del av Egencia-familien. Gjennom å kombinere styrkene til begge organisasjonene vil vi skape et av de ledende selskapene innenfor forretningsreiser, sier konsernsjef Espen Asheim (bildet) i Via, som nå har fått tittelen Senior Vice President, Egencia Nordics & Business Integration.
 I dette oppkjøpet er det bare vinnere. Våre ansatte vil få fordelene av å tilhøre et selskap i verdensklasse, og våre kunder får fordelene av å få tilgang til utvalg av reiserelaterte produkter og tjenester som få eller ingen kan matche, legger han til.
Skrevet av Stein Arild Iglebæk 04.05.2012 klokken 07.30