Dette gir forbrukerne en mulighet til å tjene Spenn på abonnementer og daglige kjøp over hele verden, og deretter bruke Spenn på varer eller opplevelser fra andre partnere som Strawberry og Norwegian.
– Sammen med Klarna gjør vi det enklere for folk å få mer verdi ut av hverdagskjøpene sine, uansett hvor i verden de handler. Partnerskapet viser hvordan nordisk innovasjon innen lojalitet og betaling kan skape verdi for forbrukere, sier Christoffer Sundby, CEO i Spenn.
Klarnas globale medlemsprogram gir forbrukere tilgang til reise-, livsstils- og digitale fordeler uten krav om kreditt. Programmet lanseres globalt i løpet av de kommende ukene.
Om Klarna
Klarna, global digitale bank og betalingstjeneste. Med over 111 millioner aktive brukere globalt og 2,9 millioner transaksjoner daglig, tilbyr Klarna en AI-drevet betalings- og handelsplattform som hjelper folk å betale smartere. Forbrukere kan betale med Klarna på nett, i butikk og via Apple Pay og Google Pay. Over 790 000 butikker stoler på Klarnas innovative løsninger, inkludert Uber, H&M, Sephora, Nike og Airbnb. Mer informasjon: klarna.com
Om Spenn
Spenn Group er utsteder av den nordiske lojalitetsvalutaen, og eiet av Strawberry, Norwegian og Reitan Retail. Med Spenn kan kunder tjene, samle og bruke på tvers av partnere og bransjer i Norden. Spenn gjør lojalitet enkelt, relevant og verdifullt for både forbrukere og samarbeidspartnere. Mer informasjon: spenngroup.com
