Undersøkelsen er foretatt blant et hundretalls av de mest besøkte nettstedene.
SAS ble rangert «Best in Class» i kategorien Product Pages, havnet på en tredjeplass i kategorien Travel, og på topp 5 i IDGs liste over de beste reisenettstedene.
I Googles undersøkelse, som omfatter 500 Europeiske nettsteder, rangeres de ti beste i reise-, detaljhandels- og reisebransjen i Norden.
– Vi vet at våre kunder forventer en rask og smidig opplevelse både på den mobile hjemmesiden og på vår SAS app. Vi gleder oss over resultatet, men vi vil kontinuerlig gjøre forbedringer på SAS hjemmesider, sier Annelie Nässén, som er Global markeds- og salgsdirektør i SAS.
SAS har det siste året gjennomført store IT-oppgraderinger, og har nå en moderne plattform som kommer vil gjøre det mulig for selskapet å komme med flere smarte innovative løsninger til glede for SAS’ reisende i fremtiden.
Om undersøkelsen
Hele undersøkelsen som har omfattet omkring 500 nettsteder i Europa, finner du her. Et sammendrag av ”Mobile Masters in Denmark, Norway and Sweden” finnes her.